Plugg på G

Just nu ligger jag i sängen med laptopen och tänkte plugga lite SO. Just nu håller vi på att inleda ett nyrr område. Det är om brott, lagar, straff och sånt. Lite kul, för man får veta massa lagar som jag inte visste fanns. Senare i vår ska vår klass åka och kolla på en rättegång. *spännande* Det verkar kul. Så nu ska jag läsa typ 10 sidor i boken och sen svara på massa frågor om det. Egentligen skulle vi ha SO prov imorgon men Emelie smsade mig nyss och sa att vi inte skulle ha för läraren skulle vabba sin son. *great*


copyright nnikia

Kommentarer
Postat av: emelieee

haha ända seriösa bilden på oss , sööött

2009-01-14 @ 21:18:36
URL: http://eemlieat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"