BÄSTA KRYSSNINGEN EVER !

Kryssningen var så jävla rolig. Vi dansade loss hela natten. Vi dansade med några tjejer från köping, dom båda hette rebecka *h a h a* Och sen massa andra tjejer. Det var grymt kul ! Och alla turkar och svettiga "gammlingar" som ville dansa med oss, dom puttade vi iväg (A) Jag och niki blev bästa kompis med Achmed, en väldig trevlig person. Han var så jävla full på kvällen när vi dansade med han så han hade glömt bort oss dagen efter. Men efter ett tag så kom han ihåg oss nästan. Han var ju lite rädd för niki...

Det är så jävla kul att kolla på fulla killar som är där bara för att få ett ligg. En kille började ragga på ena rebecka, och han var så jävla dålig ! Han ba: Låtsas att vi är kära, håll min hand. Rebecka ba: NEJ aldrig ! 
LANGA DISSEN FÖR FAN !
 
Jag och niki vi hade en vacker samtals stund med några japaner, eller var dom kineser? Jag fattade inte vad dom sa, men dom var fjortisar, säkert 3 burkar wax i håret, och jag överdriver inte.

JAG OCH NIKI HADE ROLIGAST AV ALLA !


filmer och bilder från kryssningen kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"