Vi fick en minut sen tog pengarna slut

- En sekund blir till år och regnet det slår på fönstret som är hjärtat för dig. Vi fick en minut sen tog pengarna slut, jag hann aldrig säga. Jag saknar dig och jag lovar du finns här innom mig. Jag vet om du orkar att vänta jag vet att det kommer en dag platt som en tid som bara du och jag kan lova. Jag vet att jag känner en längtan och jag ber dig tro på mitt ord. Det enda jag vill är att få vara där du är. Långt bort här ifrån dit jag inte kan nå går dina dagar förbi. Men månen ger ljus i en natt utan slut, försöker att säga att jag saknar dig och jag lovar att du finns här innom mig.


<3 T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"