Vällingby dagarna

hej jag kom nyss hem från vällingby. Jag var där och kollade när KD upprädde på scenen. Lite krångel med musiken men annars gick väll allt bra. Sen mötte jag michaela där och va med henne ett tag.

Sen kom Cherifa och Filla :) Vi åt på Subway för att Filla hade massa kuponger så det var jätte billigt ! För 17 kr fick vi en halv liter läsk och en 15 cm macka !! Snacka om billigt ! Sen gick vi runt i Vby ett tag och sen stötte vi på TELIA SEBBE !! hahahaha.. Visste ni att han rökte ? Ja det gör han iallafall. Michaela stod och pratade lite med han och sånt. Dom verkade känna varandra lite..  Sen åkte vi hem.



Sofia och Fanny dansar loss på scenen


Alice och Ida gör sig redo !!


Kommentarer
Postat av: lotta

jag saknar dig grymt mycket ida barndomsbästis! :(

2008-09-28 @ 20:11:15
URL: http://aaalltid.blogg.se/
Postat av: lotta

jag saknar ida grymt mycket, barndomsbästis ''/

2008-09-28 @ 20:12:25
URL: http://aaalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"