Skolan och lite shopping

Hejsan hejsan.. Skolan idag var som vanligt.. Idag hade vi bild med en ny lärare. Han är fransos eller nått han är typ lite läskig med duktig. Han heter något konstigt, och förklarade jätte länge hur man utalade det och sånt.. Efter skolan åkte jag till Vällingby och skulle kolla på jeans. Och handla jeans det är det värsta jag vet, det är så svårt att hitta rätt storlek och modell och allt sånt. När jag gick in på H&M de första jeansen jag såg var precis sånna jag hade tänkt att köpa. De paret jeans som låg överst tog jag och gick och provade dom. OCH DOM PASSAEDE JÄTTE BRA. åh vad skönt tänkte jag, för när jag ska handla jeans brukar det ta timmar. Jag köpte dom woho ! Sen hade jag en kupong på Glitter 25% rea på allt i buktiken (vid ett köp tillfälle) så jag gick dit och kollade. Och då hittade jag en jätte fin sjal/halsduk. Så jag köpte den också :)


Halsduk från Glitter, ordinarie pris 79 kr men jag fick den för 59.50 kr





Jeansen från H&M, 398 kr

<3 T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"