NIKI IS BACK

Shit vad kul vi hade !! Jag och Sandra åkte till nikis hus och blåste upp ballonger och tog på oss party hattar. Sen när hon kom såg stod vi och skrek VÄLKOMMEN HEM !! Hon blev jätte glad vi gick och pratade om allt som hade hänt när hon var borta och sånt. Det var jätte kul. Imorgon ska jag och sandra gå med en vit tjöja och på ryggen ska det stå; NIKUW IS BACK !
Vi är ju så roliga ! Här kommer lite bilder från dagen


Kristoffer, molly, sandra (lite suddig jag vet..)

Molly@hästparken


En glag NIKUW


SSAANNDDRRAA



Jag och sandra :) hahahahhahahha

Nu ska jag gå och kolla på Top model... SE YA !

Kommentarer
Postat av: saaaandra

VI ÄR SÅÅÅ COOLA !

2008-09-23 @ 20:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"