my day

hejsan. Eftersom vi egentligen har hemstudiedag och då ska man jobba hemma men jag hade ju nästan gjort allt så jag åkte till vällingby med sandra och niki. Där gick vi runt och kollade och pratade. Vi satt i vällinge hus och åt lunch. Jag frossade asiatisk mat, medans niki åt Pasta carbonara. Sandra var inte hungrig så som tog en cola. Vi satt och pratade om gamla minnen från lågstadiet hahah mycket roligt. Sen gick vi runt  och tittade. Sen gick vi ner till Ö&B och köpte cola och sandra skulle ha dumle också. Efter det var vi trötta och åkte hem.

Imorgon är det utecklingsamtal 16.30. Innan det vet jag inte vad som händer. Nu ska jag göra resten av läxorna så jag slipper göra nått imorgon.

Min data är fuckad och jag kan inte lägga upp bilder. Jag får försöka en annan dag. Puss på er.

<3 T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"