Lördag

hejsan idag har jag varit i vällingby. Jag skulle vara där med filla och cherifa men filla mådde jätte dåligt och åkte hem och cherifa föjde med. Så jag och michaela var där och Mojje var typ där på scenen och sjöng och sånt. hahaha. Michaela gav sin kärlek genom en blomma till en kille som hon inte känner.

Nu ska jag stax äta middag (tacos) och så ska vi kolla på film. Det blir nog Into the wild och sen Hostel 2. Jag har hört att båda filmerna ska vara bra men jag vet inte.


Michaela och mojje hahhahahahahhahahaha


Mojje och jag hahahhaha kolla hur jag ser ut !

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh mojje :D gillar hans leende på översta bilden, kolla gärna in min blogg!

2010-09-13 @ 15:40:13
URL: http://mojjefansetelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"