Kistakebebspagettibaconglassklubbah&mflummelvisklippningsajktönarsomförsökerraggapåosspåbussen

hej idag efter skolan åkte jag sandra och niki piki till Kista galleria. Först åt vi sen skulle niki klippa håret.. Sen gick niki på bikbok med ett par stora vita byxor och kallade sig själv elvis...Sen gick vi runt i affärer och kollade. Själv köpte jag en brun munkjacka och ett par svarta tajts,, ja jag stavar det så .... Skyll inte på min stavning jag går ju i Trollbodaskolan... Och nej jag kan inte skija på ord i en rubrik det är bara ni som har svårt att läsa....

Alla barnen gick i skolan utom niki för hon var på piknick..




Kommentarer
Postat av: niki piki päron pö

nej men vafan therese det var ju du som sa att dom var snygga för i helvete.. du sa ju att du hade såna hemma



förresten jag kommer aldrig förlåta dig för att du inte nämner hur oooootroooooliiiiiigggggtttt vackert mitt hår blev -.-



2008-09-30 @ 19:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"