Jag fattar inte att ni orkar

Jag  skulle aldrig orka stå och bråka om ingenting, det var ingen stor sak i början men sen blev det bara värre och värre. Varför räcker det inte bara att säga förlåt när det var en liten sak som ett skämt. Nu förstår jag ju att det har blivit en stor sak och dom som är inblandande mår ju inte bra. Jag försöker vara en bra kompis och försöka se på båda sätten. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill ju inte förlora någon som kompis. Det blir bara tråkigt när alla är osams och det är jobbig stämmning och alla är sura. Det är inte bara er det påverkar. Nu står man i mitten av två kompisar och man måste välja en och stå för det. Man vill ju inte bli ovänn med en bara för att dom har bråkat. Jag vill ju vara kompis med båda, men ändå måste man välja en. Ni måste ju förstå mig också, jag vet inte vad ska ska göra.

<3 T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"