god'morgon'god'morgon'god'morgon

hejsan, vaknade nyss upp från min läskiga dröm. Eller så läskig var den inte eller jo lite faktist. Jag blev jagad av en stor ödla och den var jätte snabb och sånt. Sen  sprang jag ju runt i i området där jag bor... Ja det var en konstig dröm.

Idag.. ska jag.... hmm......  jag vet inte än men jag ska iallafall gå och köpa godis. Kanske åka till Vällingby och kolla på uggs'en på Top shop. Dom är så jävla gulliga. Jag måste verkligen ha dom.. Men jag skulle vilja ha ett par ljus bruna men dom var slut. Och dom svarta fanns det inte i min storlek.. DESPERAT dom är så himla snygga till ett par tajta jeans under.




<3 T

Kommentarer
Postat av: Josse

Din blogg var riktigt riktigt snygg!(:

2008-09-13 @ 11:38:02
URL: http://josephineanderssonn.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad fina bilder på dig :)

2008-09-13 @ 14:58:40
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"