Eftermiddagen

ojojoj, i eftermiddags hände det jätte mycket. Hahahahhaa  nej jag skojjade bara med er ju, gud vad lättlurade ni är !

Jo först åkte jag och handlade i spöregnet. Så när jag kom hem var jeansen genom blöta. Precis när jag har kommit hem glömde jag att köpa kakao. Åh shit tänkte jag så, jag fick cykla ner till affären igen. Och sen när jag har kommit hem började jag baka kladdkaka. Sen när jag ska lägga in kladdkakan i ugnen så ringer Cherifa och filla och dom säger att jag ska komma till Vällingby och vara med dom. Så jag skyndade mig att byta om och sedan åkte jag till vällingby. Det enda vi gjorde var att sitta på Donken. ahhahaha, sen när jag skulle åka hem skulle dom gå och bråka lite med nelly.

Efter middagen så la jag mig i sängen med datan och började kolla på en film, den heter Wall-e. Jusst nu är det ganska dålig men jag ger filmen en chans och tittar vidare.

Så här ser resten av min kväll ut;









okej två saker,
1, Jag ska inte äta allt själv
2, Ignorera att mina bilder är suddiga och tagna med min mobil.

<3 T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"