ballaste dagen

Hejsan åhh, jag är så jvla glad för idag träffade jag Sandr E och filla JACOB ÖQVIST !!! OMG tänk att vi träffade han i VÄLLINGBY !! Han bor i råksta sa han, vi var fett glada och tog kort på han.... fan vad cool han är asso, vi stod och pratade med han i typ 5 min, han är jätte snäll och rolig. Han frågade om vi var på Voice 08 vi sa ja såklart och sen fråagde han hur det var att stå i publiken det fösta vi sa då var VARMT !!


Ignorera att jag är ful , jag JACOB filla, sandra fottar oss :)

I skolan var det roligt för jag och naomi dansade till världens bästa låt, In the ayar. åh den kan man verkligen dansa loss till och man har jätte kul. Nu ska jag kolla på SATC säsong 1, se ya

<3 T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"