"alla barnen hatar skolan utom frida för hon slipper lida "

Hej idag har jag gått runt och sagt massa "alla barnen skämt" as roliga är dom... Om man är trött såklart.. och det var vi ju hela dagen. Jag kom faktiskt på 3 alla barnen skämt, nu när jag tänker efter så är dom inte så jävla roliga, dom är ganska tråkiga.

Alla barnen hade en apa utom amanda för det var hennes mamma

Alla barnen åt pyttipanna utom hanna för det var hennes panna

Alla barnen hatar skolan utom frida för hon slipper lida


(det är skämt och det är roligt om man är trött och om man pratar som en apa som mig)


S + N = flumm

Kommentarer
Postat av: niki piki päron pö

HAHAHAHAHAHAHAHAHA JAG SER UT SOM NÅGON JÄVLA HASCH TURK HAHAHAHAHAHA haha haha.. haha.. -.-

2008-09-30 @ 18:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"