11 september 2008

Hoppsan hejsan nu ska jag göra mig iording och åka till vällingby med sandra och niki piki päron pö. Vi tänkte äta lunch där och bara ha almänt roligt .. Bussen går 12.41 så jag ska gå till bussen om en halv timme.

Idag är det 11 september 2008. Sju år sedan några idioter körde in i World trade center. Det var en chock som berörde hela världen. Jätte många dog och skadades. Jag vet inte vad man ska säga men det är ju så jävla onödigt. Jag blir så jävla arg när jag tänker på hur många oskyldiga människor dog. Jag tycker att alla ska ha en tyst minut i dag som minne till den här händelsen.


Jag kommer ihåg när det hände, jag satt vid tvn och kollade på nyheterna. Så såg jag hur planet flög in i tornet jag fattade inte så jätte mycket då för jag var ju bara 6 år. Men ändå fattade jag att något hade hänt. Sen i skolan satt vi och hade en tyst minut.

<3 T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"