trött som en apa

hej igår satt jag uppe till typ halv tolv och pluggade till so - provet som är idag. Dom sista minuterna var det riktigt jobbigt för jag var på väg att somna hela tiden. Idag har vi bild med nya mysko/läskiga/svettiga/flintskalliga bildläraren. Asso han är konstig för han får damp och sen börjar han skratta åt det, fast inte sånt vanligt skratt utan nått konstigt höhöhööh.  Han skrämmer oss alla. Och det roliga det är hans kläder; en lista vad han hade på sig

Måndag; jeans + turkos skorta
Tisdag; jeans + knallgul skorta
Onsdag; jeans + mörkblå skorta
Torsdag; jeans + limegrön skorta
Fredag kommer jag inte ihåg.

Ingen brukar skrämma mig, men han fick ta priset den här gången.


Jag spöar upp niki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"