Skepp o' hoj

Nu är det snart dags för mig att ta resväskan och möta upp Jennifer vid bromma plan. Först ska hon klippa sig och sen ska vi äta lunch på donken x). Jag har en hel resväka med mig, men jag ska bara vara på en 24 timmars kryssning *galen*
Jag har med mig 3 par skor !! Moahahahhaha. Bussen går 13.11 så jag går väll här ifrån 13.00, jag vill inte missa bussen som jag typ alltid gör. Hoppas att jag inte blir sjösjuk, men jag borde inte bli det, hoppas jag.. Nu ska jag stänga av datorn och packa ner den. Hoppas att ni kommer ha det bra och vi ses på Onsdag,

Puss på er alla,

hahahhahahahhaahahha *andas* hahahahahahhahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"