sanna is the 'h' in HUMOR

hejsan hoppsan nu har jag gjort massa.. Efter skolan åkte jag och sanna till vällingby och gick runt och kollade och sånt. Jag handlar ett vitt linne och tvp diadem ( tror det stavas så..) från H&M. Sen åt vi på donken och sånt. Sanna är så jävla rolig. Sen gjorde vi ett stor besök på.......


Mohahahahhahah.. Nu har jag duschaaaat och ska kanske kolla lite tv och sen sova, vi har typ "MATTE" prov imorgon. Asso vår matte lärare är lite sajjk och säger till typ 2 dagar innan vi har prov. Och det är ett stort område vi jobbar med och vi har typ jobbat med det i 1 vecka, och vi har inte gjort klart kaplitet.. (?)

Imorgon ska vi få våran PHDB, det är ett häfte där det står om man når målen för alla ämen, spännande. Och så skulle vi få veta vad fick fick på so-provet som vi hade för (2) veckor sen tror jag. Jag hoppas att det gick bra, men det tror jag. Det var ganska lätta frågor.

Och igår beställde jag en laddare till min kamera som jag har tappat bort *slarvig*. Men aja nu har jag köpt en ny och den kom på posten idag :D Jippie laddar batteriet nu för andra gången på 1 år... fast jag använder kameran ganska mycket.


En klasskompis är bäst på att rita och har ritat av Kung fu panda !


lekte HIPPIE på sy-slöjden idag hahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"