nu blir det HÄMD på niki

- Therese fick träffa sin största idol, BOBBY.
- Therese gav mig en bitchslap mitt framför ögonen på Bobby
- Jag spottade på Therese (hämnd)


Det läste jag nyss på NIKIS BLOGG

Idag gick vi in i Bobbys hårstudio, och bobby är min största idol. Så står han där och jag ba SHIT ! Fan vad coolt jag sa; "Du är min största idol" och han sa; okej. Han är så cool och söt. Så niki tänker göra en bitchslap på mig för det gör hon alltid när hon blir glad och jag är hennes enda offer. Så jag trodde att hon skulle slå mig så då slog jag henne, men det gjorde hon inte *förvånad*. Det var typ det som hände.


fotograf: niki                      modell: jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET GJORDE ONT VAFAN

2008-10-29 @ 21:42:31
URL: http://jagheterniki.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha, cool bild ;)

2008-10-30 @ 20:12:25
URL: http://baarajaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"