lääxxoor

sssssskkkoooooooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnn

På torsdag har jag so prov jag har ju jätte mycket att plugga på så hinner inte att blogga så mycket nu.. Och sen ska jag skriva klart min "uppsats" om Carl von Linné, det är också mycket kvar att göra. Den ska vara inne på fredag. Allt har blivit jätte stressigt den här veckan. Här är listan på alla mina läxor.

* Plugga till SO-prov
* Skriva klart om Carl von Linné
* 4 matte stenciler
* 20 tal i matte boken
* Läsa 100 sidor i min bok
* Skriva om boken
* Engelska glosor typ 20 st
* Tyska glosor

Hinner inte göra nått annat än läxor nu.
saknar klassresan - 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"