hhhhhaaaaalllllooooowwwwweeeeennnnn

Idag är det halloween, äntligen jag har längtat hela året på den här dagen. Hoppas det blir kul, men det kommer det för jag kommer vara med dom roligaste vännerna. Albin, devin, niki, sandra, nohan och max. Fan vad kul vi kommer ha, jag ska nog ha med kameran och ta många fina bilder så vi inte glömmer denna dag, Jag ska klä ut mig till nått andorlunda, jag kommer inte säga vad men jag kommer ge er en liten ledtråd,



Jag kollade nyss på en skräckfilm. Mirrors, as läskig men bra. Men för ett tag sen gick alla och la sig och det blev helt mörkt i huset så jag vågade inte kolla klart den. Jag får göra det imorron när det är ljust ute x) Jag brukar inte vara så rädd för skräck filmer men den är en av dom få som är läskiga. Dom läskiga som jag har sett är nog REC & MIRRORS.


Nu ska jag snart sova, jag ska bara droga Lady Gagas låtar lite till hahahhahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"