8 = otur

Idag har det varit en spännade dag... TYP... för på syslöjden när jag sydde med symaskinen så sydde jag i mitt finger.. Vet inte riktigt hur det hände.. Men det var nästan kul.. För när jag precis hade gjort det så gick sy-nålen av och satt kvar i mitt finger.. Jag blev as rädd och ba sprang runt i rummet och skrek KOLLA  KOLLA !! sen började jag skratta men det gick bra ingen större skada det gick inte igenom hela fingret bara en bit på sidan.. Men 5 minuter senare sitter jag på symaskinen och syr igen.. Vissa tyckte att jag var galen som vågade sitta och sy igen efter dennna händelse. Och det läskiga är att typ 10 minuter senare efter att jag har sytt mig i fingret så gör ella det. fast inte lika mycket, och hon skrattade också.
    Sen fick jag veta att det var den 8/10, 8 !!!! självklart att jag sydde mig i fingret, det var ju min oturs dag allt som har med 8 att göra GOSH !




















så glad var jag när jag hade sytt mig i fingret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"