" - jag känner mig hedrad !"

Hej jag vill först och främst säga att känner mig riktigt hedrad. Jag är nämningen med på en bild som sitter hemma hos molly. På väggen i trappan upp till övervåningen har hon massa foton från när hon var liten och sånt massa minnen. Och där på en bild är jag med :) Det är när jag var kanske 6-8 år på skolavslutningen. FETT COOLT, och på den väggen finns det inte en bild på niki eller sandra.... *moahahahhaha*

Nu ska jag gör läääxor, först ska jag skriva klart min svenska berättelse och sen ska jag skriva "this is me" i engelska.. Man ska typ skriva jätte mycket om sig själv..

P.S rykten säger att blondinbella börjar blogga igen på söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"