sjukling

hej jag sjuk. Det började i skolan att jag mådde skit dåligt så jag gick hem och det visade sig att jag hade feber :/ 
Sanna och jag skulle ju tittat på alla SAW filmer idag :( det får bli en annan dag.. Jag hoppas att jag blir frisk till fredag, för då är det LAN. Jag vill verkligen inte missa det, det är ju så jävla kul.

Annars i skolan försöker sanna och niki lära mig persiska. Det är as svårt med alla uttal och sånt. Men jag har lärt mig några fraser som jag ska börja använda i skolan när jag pratar med dom. Målet är att kunna prata så mycket som möjligt. Det är kul när ingen mer än bara vi fattar vad vi säger. Jag lovar att snart kommer typ skolan förbjuda att man pratar nått annat språk än svenska... Det är typiskt vår skola. Alla elever skulle gå till läraren och ba: Dom snackar skit om oss på nått annat språk !

Juste imorse när jag vaknade så kollade jag mig i spegeln. Och det måste vara nått fel på min syn asså. Jag såg ut att vara skit spinkig, verkligen jätte smala armar. Det var jätte läskigt, det såg ut som jag hade gått ner 25 kilo över natten. Det är typ bara lite ben kvar på min kropp. Måste gå och väga mig och kolla om det stämmer.

Ha en bra dag i skolan

niki, shikar kardim ? Det är inte vårt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"