movie

Idag efter skolan åkte jag, sanna, lollo och rashida till kista för att kolla på bio. När sanna och jag ska hämta ut biljetterna så står en tjej framför oss i kassan. Hon skulle köpa en presentkort och såhär lät det:

Tjejjen: Hej, jag skulle vilja köpa ett presentkort.
Killen i kassan: Okej, just nu har vi ett kort där det står GOD JUL på, vill du ha det ?
Tjejjen: Nej, har ni ett där det står jag hatar dig, på ?
Killen i kassan: Nej tyvär.
Tjejjen: Nehe, men då får jag ta ett annat då
-.-

hahahhaha gissa om jag skrattade, iaf, vi såg Twilight. Ganska bra film, den är värd att se. Nu ska jag nog sova, det har varit en lång dag.

Inga hjärtan, tess

Kommentarer
Postat av: ella igen x)

jag kan tänka mig att du står där och asgarvar

Klockrent! :)



xoxo the looser

2008-11-29 @ 23:59:41
URL: http://ellafrellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"