6 biljetter till saw V tack,

idag har jag hunnit med mycket, men allt gick väldigt fort. Min dag har sett ut så här i niki style;

* Var i skolan
* Fick kyckling delar till lunch
* Efter skolan gick vi till villastad i hop om att träffa nån lukas..
* Han var inte där
* Det spöregnade hela tiden
* Blev dyngsur
* Åkte hem till mig med lollo
* Hämtade pengar hos mig
* Gick till tuben och mötte upp rashida och sanna
*  Åkte till Vällingby
* Gick och köpte biljetter till SAW V
* Chillade i Vällingby tills bion började
* Gick till bion, och när vi sitter i salongen så kommer naomi och mona och överaskar oss
* Kollade på bion, typ inte den bästa SAW filmen men den var inte dålig heller
* Var as glada när vi hade sett den
* Gick till tuben
* På perrongen mötte vi sandra, michaela, linda, steffe och en massa turkar
* Åkte hem,


hjärtan tess

Kommentarer
Postat av: rashida

hahahah massa turkar !

2008-11-14 @ 22:35:03
URL: http://rashidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"