God kvällis

God kväll alla läsare :]

Idag har jag bara slappat, solat lite och fixat med min nya blogg. Den är okej nu men ska fixa så att den blir finare sen. Imorron börjar jag kl 9. Först ska vi redovisa[prov] i NO. Sen ska vi städa ut skåpen.. hehe det kommer att gå bra jag har ju typ bara skräp och lösa papper. Vi slutar typ 13.40 [ungefär] då ska jag hem och sola och köpa lunch till Tisdag för då ska vi på "utflykt" till Judarskogen [ knarkarskogen son hannah säger för sist hon var där hittade de påsar med knark]. Japp så är det hoppas att ni har haft en bra dag för det har jag haft lite uttråkad men ändå skönt att bara slappa. '

Puss och kramisar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"