Dålig bloggare = JAG

Hej :]

Jag vet att jag inte har bloggat så mycket de senaste veckorna.. Men det har varit fullt upp, jag har varit i Italien, varit med kompisar och sånt och sen krånglar mitt Internett ibland.

Idag har jag varit i Vällingby och handlat lite kläder och sånt.

Strumpor 9 st , H&M 98 kr

Grå långärmad med knappar, H&M 129 kr

Grå tjocktröja, H&M 149 kr

Loréal vattenfast mascara Kicks, 59 kr


V ringad kofta, Gina tricot 74 kr (till mamma i födelsedagspresent')

Imorgon ska jag och Emelie kanske gå på bio. Vi ska se Sex and the city xD. På lördag åker jag till nyköping och kommer hem på torsdag. Det är Världs utställing för Doberman (en hund ras). Vi och många av våra kompisar ska bo på en camping, med alla våra hundar. Hoppas att det kommer att bli kul, ni måste ringa och skicka många fina sms när jag är borta.


Kommentarer
Postat av: Sammi

Världens bästa film. Elr hur?! Hehe, bara visas scener som människor runkade till:P

2008-07-04 @ 21:01:10
Postat av: naddi

åh, vill också se!



Ha det bra

2008-07-05 @ 00:06:40
URL: http://isonado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"