Mina planer för helgen

Jag insåg nyss att jag har skrivit ovanligt många inlägg idag. Små, korta meningslösa inlägg, men dom är roliga, specielt filmerna. Dom är gjorda idag på skoltoan som är ca 1 kvadrat meter stor... Det var därför det var så jävla kul att lägg upp dom men det var roligare om man var där inne och dansade.

Imorgon ska jag på hundutställning i älvsjömässan. Vi ska ställa ut min fiiiiiina Dobberman Castor. Ska dit halv åtta imorron. Så jag måste gå upp tidigt imorgon, men det är det värt. Sen efter det kanske jag åker till stan eller vällingby och handlar julklappar eller så hittar jag på nått med roliga sanna.

Kommentarer
Postat av: kallas tydligen fitta och horaellla (ella)

lycka till där då :)

2008-12-05 @ 22:46:22
URL: http://ellafrellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"