Julshopping med nikisen

Nikisen kom hem till mig och jag "klippte" hennes hår, hon grät typ.. Sen åkte vi till vällingby för jag måste ju handla julklappar som jag inte hade gjort.... aja vi var där ett tag, niki misshandlade barn på donken och kollade efter turkar som vanligt. Men det enda vi hittade var massa killar från arabdalen. Sen var vi "otrevliga" mot jasmina, men vadå ? Hon tappade ett par kallsonger så jag sa; Jasmina du tappade dom här, men hon ba: nej det gjorde jag inte. Sen gick hon surt iväg medans niki och jag låg på golvet och skrattade.. VI ÄR SÅÅÅÅ NORMALA !



tessochniki.

Kommentarer
Postat av: selma

tssssssssssssssssssssssssss .. haha, mobbad

2008-12-24 @ 11:43:53
URL: http://selmam.blogg.se/
Postat av: tess

DU ÄR MOBBBAD SELMA !

2008-12-24 @ 15:47:29
URL: http://tessuws.blogg.se/
Postat av: selma

ursäkta? Jag går åtminstonde inte runt i vby och säger grejer till folk som man inte ens känner. Du skämmer ut dig, det är bara synd. Vadå att ni är normala, har du sett hur ni ser ut eller ? (;

2008-12-25 @ 19:48:41
Postat av: niki

ursäkta? vadå "har du sett hur ni ser ut"

vi får åtminstonde killar, när fick du en senast? typ på 6års eller? kommentera inte våra utseenden för vi är FÖRFAN snyggare än du, jävla apa.

dessutom, vill jag bara säga att jag och therese går iallafall inte runt och leker blondinbella som du och ditt co, vi är tretton år och vi lever livet. vi har inga problem med att du och jasmina springer runt och leker mammor, i kunskapsskolan, så länge ni inte har problem med att våra liv är waaaay bättre än era. fast, jag förstår ju om ni är avundsjuka. ni måste vara typ deprimerade eller nåt, aja. passa dig riktigt noga innan du säger nåt dumt nästa gång, lillen.

2008-12-27 @ 11:39:36
Postat av: selma

hahahahahahahhahahhahaahahhaha, så jag ska aka mig för jag säger ? .. men gumman om du jag har redan sagt mycket nog. men driver du med mig eller? vadfan vet du om mig och jasmina, inte ett skit. jävla stalker!! blondinbella gumman kan du in6te läsa? BLONDINbella och jag är fan inte ens blondin. vad kom du med det? haha, aasså apa du är apa kolla dina äckliga och fula ögonbryn liknar mer apa än vad jag gör! och det är fan sant! men jag är inte lika låg som du, möt mig i vällingby imorgon så kan vi snacka över det här. hahahahahhahahaha,m du sa fan endå ingeting till jasmina bra dendära "tess" eller vad hon nu heter. pffffffffffffffffffff

2008-12-27 @ 17:44:08
Postat av: selma

mammor ? haha, du är ju sjuk! ofta man säger att nåra leker mammor och det kan vi inte ens göra för vi är inte det? hur fan vet du vad vi gör du går ju inte ens i vår skola. du ska inte ens komma och öppna din jävla mun och tro nu att du känner oss. men asså du ? åhh, EUW! 3 ord räcker:

FULA ÄCKLIGA APA !!! haha as garv

om du ska skriva nått kom med nått bra!

2008-12-27 @ 17:49:55
Postat av: niki

jag undrar hur lång tid du la på dom där kommentarerna..

2008-12-27 @ 22:23:53
Postat av: selma

haha, det var visst det ända du kom p¨å och skriva..

inte mindre än 1 minut du vet, för jag har mycket mer om dig som jag vill skriva, hahaha.

2008-12-28 @ 14:43:46
URL: http://selmam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"