JULAVSLUTNING

Äntligen ! Dagen som jag har längtat till i flera månader är nu här :)  Idag är det Julsvslutning i skolan och jag har överlevt en halv termin i sjunan, underbart ! Tiden har gått läskigt fort, det känns skönt att få vila i två veckor nu.  Jag börjar kvart i nio och då ska vi kolla på när skolas kör sjunger massa julsånger, och sen ska lärarna prata lite sen slutar vi. Då ska vi till wociks (åkermyntan) och sen vällingby. Hemma hos mig är jag den enda som är vaken så har det aldrig varit förut det brukar alltid vara jag som vaknar sist.

Nu ska jag gå och göra mig iording och sätta på tv och kolla på Vakna med the Voice och kolla rapatacken (stavas det så ?). Dom är grymma!!



















Hejdå och ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"