Järvsö, here I come

Nu håller jag på att packa och lägga över massa låtar på ipoden. Imorgon åker vi till Järvsö och firar nyår där. MYSIGT Det är iallafall lite snö där, skönt att  få komma bort och slippa värmen i stockholm. Nån dag ska vi kanske åka skidor, det ska blir kul för jag åkte sist på sportlovet i alperna. Åh jag saknar alperna, det var så fint och mysigt där. Jag vill åka dit igen. Vi får se om jag bloggar nått i järvsö. Det beror på om internetet funkar där. Men det borde det. Jag tar med datan iallafall. Det är skönt att sitta i bilen och kolla film. För då kan man tänka så här. Efter att jag har kollat på 2 filmer så är jag framme. Ganska skönt. Sist på vägen hem kollade jag typ halva säsong 2 av Sex and the city. Man tröttnar aldig på det ! Nu ska jag packa vidare och forsätta snacka med världens snällaste mange. 

Vi hörs. XO tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"