for the record

Snart är det for the record på tv. Det är typ nån dokumentär om britney spears. Verkar bra, så jag ska kolla på det. Sen ska jag nog sova om inget annat.

 Imorgon ska jag och min släkt på julbord nånstans utanför stockholm. Men dom har as god mat där. Sen på hemvägen ska vi stanna och handla upp en godisbutik i enköping som vi gjorde förra året. Pappa brukar göra korgar fyllda med godis och sen ge bort till företagen där han jobbar på. Förra året köpte vi upp typ hela deras lager med dumle, och annat chocklad godis. Det hela gick på några tusen, inte några utan väldigt mycket iallafall.

ha en skitdålig kväll, tä-räs 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"