den 27 december 2008

Idag har jag bara latat mig, tänkte åka till stan men jag orkade inte. Ikväll ska tjejjorna till Molly. Vi ska kolla film, sjunga singstar och dricka en massa cola och ha kul. Mysigt! Nu ska jag snart göra mig iordning och äta middag och sen åka till åkis och möta tejjorna.  Just nu är det as coolt ute. Himlen är rosa/lila, as grymt. Nu skulle jag vilja haft en systemkamera och fotat det så det blev bra kvallité. Men för tillfället får mig digitalkamera duga. Det blir ganska bra bilder ändå. Jag får väll önska mig en systemkamera i födelsedagspresent. Jag fyller ju år i mars så det är inte så långt kvar.


copyright tessuws.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"