Ung-08

hej, igår kväll kom jag hem från göteborg. Internet funkade inte så kunnde inte skriva ett inlägg.

Idag var Emelie och jag på Ung-08, på tuben dit satt det det några töntar och fotade oss. Ena killen har jag gått i samma klass i typ en måndad och dom andra var typ några turkar.. När vi kom till kungsträdgården såg jag att alla gick runt med parlino tomtar och jag ville också ha en.. Så såg jag Parlinos tält och gick dit om man ville ha en tomte måste man vara med att tävla. Det var en sms tävling.. det gick inte bra för mig jag är inte van med en Nokia telefon. Sen fick man inte använda T9 det sög.. Så det gick inte bra men jag fick en tomte !! xD Och två badbollar.. Imorron blir det The voice antar jag. Måste hitta någon att åka med E kunde typ inte.. "/



    

<3 T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"