Shopping dag

Hej, idag har jag varit på Ge-kås Ullared. För er som inte vet vad det är så är det ett jätte stort varuhus med massa saker. Det finns allt från heminreding till borrmaskiner och kläder som är jätte billigt. För min del var det att hitta fina kläder. Här är min lilla lista av saker jag köpte idag.

§ Två stycken kläningar/tunika, en rosa och en ljus gul ( 59 kr st )
§ Ett par mörk blåa jeans ( 129 kr )
§ Två stycken V-ringade koftor, en brun och en grå ( 119 kr st )
§ Hårsnoddar ( 8 kr )
§ Hårspännen ( 5 kr )
§ Hårspray, PROFFS lila ( 20 kr )
§ Plånbok, silver-färgad ( 30 kr )
§ En frisör sax ( 12 kr )

Sen köpte jag också en tröja i en annan affär brevid varuhuset, den är vit och.... lite svart den kostade 100 kr men den var på rea. Jag lägger upp en bild på den när jag hr kommit hem.

Imorgon ska vi åka till Skara sommarland, sen åker vi till Göteborg igen och där ska vi bo hos några kompisar. Så det kommer nog inte att bli någon bloggning. Men jag kommer hem på torsag kväll och då kanske det blir ett inlägg. Då lägger jag också upp bilderna på kläderna.

<3 T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"