Sandra är emo !

hej hemmma från skolan nu,.... Efter skolan åkte jag till mamma och sa hej kollade på min hund, TJOCKIS !!   Den ser ut att vara fett tjock men när man känner på han är han väldigt smal. Jo jusste i skolan har SANDRA E blivit EMO nej då hon har bara färgat håret svart... Jag tycker hon passar jätte bra i svart, ja det är ju iallafall bättre än sin andra hårfärg, blond brun råttfärgat ?

Nu är det Mean girls på 4:an hah det är en jätte bra film jag har sett den typ tusen gånger. Aja nu ska jag titta på den ändå bara för att  jag har ändå inget bättre för mig.

Idag bjuder jag på några bilder från skolan ENJOY !


Jag och Sandra E, vad gör hon ?

Nu hade jag en fiin bild på NIKUWS men nu har hon tjatat så mycket om hur ful den är så nu var jag snäll och tog bort den åt dig :)


hahahah kolla linda xD


<3 T

Kommentarer
Postat av: niki piki päron pö

jag tycker att jag är ascool på den dära bilden nej jag insisterar ha kvar den absolut jaja jajajajaja

2008-08-26 @ 16:39:38
Postat av: jag

Nej men den är ju fin, och ja det är lungt jag ska inte ta bort den jag lovar den var ju såå fin tyckte du :)

2008-08-26 @ 18:19:20
URL: http://tessuws.blogg.se/
Postat av: niki piki päron pö

nej vadå snälla ta bort den? vem har sagt det? jag insisterar, ha kvar den snälla snälla snälla. du är så snäll som lägger ut så fina bilder på mig och min oexisterande dubbelhaka som absoluuuut inte syns på bilden. tack syster. TACK. T-A-C-K. TAAAAAAAAAAAACK. tack.

2008-08-26 @ 20:33:50
Postat av: niki piki päron pö

för att inte nämna min korta näsa. men som sagt. TACK. TAAAACK. TAAAAAAACK!!!! få inte dåligt samvete jag är dig evigt tacksam som behåller bilden och inte ersätter den med en finare.. wops jag mena finare. puss puss

2008-08-26 @ 20:34:46
Postat av: niki piki päron pö

wops igen jag mena fulare

fan vad jag är snäll som ger dig såhär mycket kommentarer. JAG VET ATT DU ÄLSKAR MIG

2008-08-26 @ 20:35:16
Postat av: niki piki päron pö

YEY DU TOG BORT DEN JAG ÄLSKAR DIG MEST PUSSPUSSPUSS

2008-08-28 @ 07:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"