Nu är jag i Halmstad *Woho*

Hej, efter en lång och regnig dag på Liseberg är vi äntligen framme i Halmstad. På Liseberg var det regnigt men kul, jag tog massa bilder men jag glömde kamera sladden hemma... "/ Jag köpte också ett par rosa kaninöron, dom är jätte gulliga. Från göteborg tod det ca 1 timme och 30 min att komma till halmstad, just nu blåser det jätte mycket ute. Vi bor på ett jätte fint hotell; Best western Grand hotell.  Nu ska jag gå och kolla om det finns en pool nånstans på hotellet, det borde ju finnas eftersom det är Grand hotell. Det tycker iallafall jag. Imorron blir det nog Skara sommarland, hoppas att det blir fint väder. Imorron blir det Ullared SHOPPING TIME !!  (:

<3 T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"