Hemma snart borta igen

Hejsan nu är jag hemma från Jennifer och vattenkriget idag som var på gärdet. Jätte mycket folk och as kul. Fy fan var dränkt man var i grädde och vatten och annat skit. Men det var värt det, ni som inte var där.. ni missade årets händelse.
Imorron åker jag mot Göteborg, först ska vi stanna en dag på SKARA SOMMARLAND xD och en dag på ULLARED !! *JIIPPIIE* och sist men inte minst LISEBERG. Woho ! Jag kommer hem den 14e på kvällen. Sen ska jag och Emelie kanske gå på Ung08 och The voice. The voice är ju ett sommar måste det får man ju bara inte missa :)  Under de kommande dagarna kommer jag nog inte kunna blogga. Men ni får ha det bra utan mig, ring och smsa <3

Jag lägger upp några bilder från de senaste dagarna :)

     

<3 T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"