Hemma från the voice

Hej har nyss kommit hem från the voice konserten. Shiiit vad mycket folk det var och det var varmt som fan. När vi kom dit såg lisa nårga av sina kompisar, vi hälsade på dom och stod brevid dom ett tag. Sen började vi gå bort närmare scenen, varje gång nån gick ut för nån hade svimmat gick vi längre fram. Det var svårt att komma nånstans för det var så mycket folk. Efter ett tag såg vi Lisas kompisar igen och stod brevid dom ett tag. Sen skulle vi gå fram lite lisa och rebecka gick först, sen kom det några och knuffade undan mig. Sen såg jag lisas kompisar och gick till dom, jag stod där och försökte titta efter lisa och rebecka men jag såg dom inte. Så jag stod där med några jag aldrig träffat förut och dansade och hade kul. Dom jag var med hette Kalle, Nisse, Tess, och Elin. Sen fick jag ett sms av Lisa hon skrev att hon stod längt fram ett tag sen var det så dålig luft så dom blev lyfta över staket av vakterna hon sa att vi inte skulle gå fram. Jag blev orolig och försöte ringa men fick inte tag på henne. Sen stod jag kvar där ett tag, sen sa lisa att dom skulle gå till oss. Sen gick vi ut och gick till DONKEN :)

På tunnelbanan hem satt det typ en kille som var as full. Han började prata med mig och rebecka han var jätte förvirrad. Han frågade vart vi bodde,  jag ba eh... VÄLLINGBY ! Då sa han shiit alla bor typ i vällingby.  Jag menar jag ljög ju såklart man säger ju inte vart man bor till ett fyllo på tuben.. Sen på Bussen träffade vi Sandra, Linda och Michaela dom hade också varit på the voice och dom stod längt fram två gånger och blev överlyta varje gång.

Nu ska jag gå in och dusha.

lite bilder från kvällen ; 
På andra bilden är vakna med the voice gänget 
tredje bilden är mange schmiidt xD
frjärde och femte bilden strippar jakob öqvist
och på sista bilden är nån som jag har glömt bort xD
              
 
<3 T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"