Hallooojj

Hej, idag har jag varit i skolan som vanligt..... Idag byggde vi båtar av kartong, haha jag vet det är konstigt. Vi blev indelade i grupper, i min grupp var nniki, molly, naomi, michalea och ett cp barn xD sorry men jag gillar inte henne hon är jätte jobbig. Sen skulle vi bygga båten.. Jag gjorde en egen extremt fin tycker jag, själv är jag bra på att komma på namn så jag döpte den till TEJPEN :) För det var så mycket tejp på den.. Inte konstigt. Sen gick vi ner till lövsta badet och hade båt race. Våran båt kom 3:a av typ många båtar runt 20 stycken tror jag. Efter skolan var vi vid lövsta ett tag och "lekte". Sen kom Sandras pappa och hämtade, han släppte av oss vid riddersvik. Sen tog vi bussen till Vällingby, där träffade vi felicia :) Vi var med henne ett tag, gick till donken, kollade på lägenheten som brann i vby, tyckte synd om en liten kille som blev utburen från lägenheten. Sen mötte vi NELLY !!! shiit det var länge sen man såg henne, hon var ju "emo" ett tag och nu har hon blivit "fjortis" igen. (För er som inte vet har nelly brunt hår nu).  Sen började det spö-regna och åska och blixtra, lite läskigt.

Nu är jag hemma och fixar med datorn -.- jobbigt..     Imorron är THE VOICE 08 på tv !! Ni måste titta ! KLOCKAN 17.00 PÅ KANAL 5 !! 

   
Bild från Båt racet,             jesper och albin gör sig töntiga xD

<3 T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"