Bloggar från hotellet

Hej allihoppa :]
Idag har det varit en bil dag. Klockan 10 åkte vi från Stockhololm mot skövde. Försat stoppet var Vadstena där stannade vi och åt lunch på China garden. Efter maten gick vi runt i Vadstena och kollade. Sen såg vi en stor skylt efter vägen där det stod att det var buffè med kakor och kaffe och sånt. Så vi åkte dit och åt massa goda kakor man blev proppmätt. Efter många kakor åkte vi vidare mot nästa stopp som var Gränna, GODIS TIME ! Vi stannade och köpte massa polkagrisar, jag köpte 3 polkagrisar med smakerna; Smultron, Supersur och Passionsfrukt.  Jag har inte smakat dom än men dom är säkert jätte goda. Efter gränna var det raka vägen mot Skövde. Vi bor på Quality hotel Prisma, jätte mysigt och fint. Men nu ska jag gå upp till rummet och slappa, sen ska jag och pappa ut och äta.

P.S Jag lägger upp bilderna från resan när jag har kommit hem, ( jag glömde min kamera sladd) *klantig*


<3 T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är lat!br />
E-postadress: (visas ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"